Cessionaire

Qu’est ce qu’un cessionnaire ?

Lorsque vous assignez un ticket à un représentant client, ce représentant est également appelé un cessionnaire. Ainsi cet agent est assigné à un ticket et en est responsable. Les cessionnaires sont utilisés pour désigner le représentant du client affecté dans les automatisations, les rapports et plus encore. Il est également plus simple de retrouver une information en filtrant les conversations par cessionnaires. Regardez les tickets attribués seulement à cet agent.

<![CDATA[]]>

FAQ

What does the term assignee mean?

The term assignee denotes a person to whom something is assigned under the contract. In LiveAgent, it is the agent that is assigned to a given customer and is responsible for a specific ticket. This also makes the responsibilities of automation and reporting clear, and makes it easier to find a person by filtering.

What are the permissions of an assignee?

The assignee is fully responsible for the ticket to which he is assigned, so he can contact the client, as well as create reports and act within the ticket for which he is responsible.

How to access the list of assignees in LiveAgent?

The administrator and the owner have access to the list of assigns in LiveAgent. Thanks to this, they can filter by specific assignees and receive precise information about the tickets they handle.

Retour au glossaire

Notre site web utilise des cookies. En continuant, nous supposons que vous nous autorisez à utiliser des cookies, comme indiqué dans notre politique de confidentialité et de cookies.

.