Qu’est-ce qu’un chat en direct en ligne ?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Comment puis-je obtenir un chat en direct sur mon site web ?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Comment créer un chat en direct ?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Pourquoi le chat en direct est-il important ?
De nos jours, la plupart des entreprises utilisent le chat en ligne comme moyen de communication instantanée avec leurs clients, car il s’agit d’une méthode rapide, efficace et rentable pour convertir les visiteurs d’un site web en clients payants.
Quels sont les avantages du chat en direct ?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Note d'expert
Le chat en direct en ligne est un excellent outil pour offrir un service client efficace et augmenter les taux de conversion en ligne.

Des réponses par mail personnalisées
Le texte décrit les différents logiciels proposés par LiveAgent pour la téléphonie, la gestion clientèle, la gestion de réclamations et d'emails. La société propose également des services de support et de migration de données. LiveAgent est une entreprise primée qui travaille avec des partenaires VoIP et propose des programmes d'affiliation. Les lecteurs peuvent recevoir les dernières nouvelles sur les mises à jour et les remises de LiveAgent en s'abonnant à leur newsletter. Le texte se termine par une mention de l'utilisation de cookies par le site web.
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