Essai Gratuit

Language switcher

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Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Règles métier[Explained]

Que sont les règles métier?

Évitez le mécontentement des représentants des clients en raison du travail vraiment ennuyeux. Laissez certains processus s’exécuter automatiquement. Configurez des règles métier dans votre service d’assistance. Les règles vous aident à effectuer des actions prédéterminées dans le logiciel. Mettre en place les conditions et lorsqu’elles se rencontrent, une action est effectuée. Les règles métier sont souvent utilisées pour transférer un ticket, modifier la priorité du ticket, envoyer une réponse, modifier le niveau SLA, ajouter ou supprimer des balises et bien plus encore. Ils font gagner du temps et apportent de nombreux avantages. Ils aident les agents à rester concentrés.

En savoir plus sur les règles  dans LiveAgent.

Règles métier[Explained]

FAQ

What are business rules?

Business rules contain detailed instructions on how to perform daily tasks. You can also create rules in the LiveAgent panel. Thanks to this, you will have the possibility of more automated activities. Business rules are usually used to send a ticket, remove or add tags (tags), as well as change the SLA level.

How to create business rules?

To create business rules in your panel, you must go to ‘Configuration’. Then select the ‘Automation’ and ‘Time Rules’ tabs. Thanks to the rules, you can define what kind of tickets should go to specific departments, what tags are to be matched with them, when the system is to mark tickets as spam.

Why are business rules important?

Business rules are important because they support work automation even more, so that agents do not have to perform unnecessary work and are more effective. Effective rules also help give guidance on how the work should be conducted.

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