Temps de Gestion Moyen (TGM)

Qu’est ce qu’un temps de gestion moyen ??

Le temps de traitement moyen est le temps moyen que les représentants des clients passent sur toutes les activités. Cela comprend le temps d’appel, le temps d’attente, les discussions et la résolution des problèmes des clients. Il doit être aussi bas que possible. Le temps, c’est de l’argent, il est donc nécessaire de suivre ce temps. Il montre combien de temps il faut pour résoudre les problèmes et quelles questions coûtent le plus aux agents. Vous pouvez suivre la vitesse moyenne de réponse, le niveau de service et plus encore. Cela aide à améliorer un service client.

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FAQ

What does AHT mean?

AHT, or average service time, is one of the most frequently measured indicators in call centers. AHT indicates the average duration of customer interactions. Call is measured from the initiation of the call by the client throughout the call until the end of the call.

What is a good Average Handle Time?

A good average handling time should be both. Good quality and fast. Call Center magazine calculated the global AHT standard. It was 6 minutes and 3 seconds. However, all this depends on the industry in which customer service relates.

How to check AHT in LiveAgent?

You can check the AHT in LiveAgent in the Time report. There you can check both the service times of individual tickets and the average time of handling all tickets.

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