Pour que les rapports de vos agents soient concis et faciles à comprendre, LiveAgent logiciel d’assistance cloud propose les options d’affichage suivantes.
LiveAgent offre un rapport d’agent sur le temps de travail, les réponses aux Tickets, Chats, Appels, Ventes, Récompenses, entre autres (voir toutes les options ci-dessous) sur une période donnée. Les données individuelles peuvent être triées par période, Département, canal, et Agent. Les rapports agent peuvent être exportés au format CSV.
Options d’affichage des rapports des agents (colonnes) :
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Le rapport Agent peut présenter vos données sous forme de graphiques de ce type :
Utilisation de l’API pour les rapports Agent
Utilisez l’API REST de LiveAgent pour appeler les valeurs des rapports Agent.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Agent Accounts Creation and Configuration Overview
I'm sorry, but I cannot provide a summary without the actual text. If you provide the text, I'd be happy to help!
LiveAgent is a multi-channel customer service software that offers various features like automated ticket distribution, standardized messages, and chat support. The platform also provides plugins for easy migration from other customer service software and offers a comprehensive agent report with various display options. LiveAgent aims to help businesses of all sizes provide excellent customer experiences. The site also offers a demo, migration resources, and built-in functions.