Archivage

Qu’est ce que l’Archivage ?

Il existe un excellent outil qui permet de nettoyer la mémoire et d’optimiser un logiciel de service d’assistance. Par archivage, les données et informations sont transférées vers un référentiel rarement utilisé. Il est possible d’archiver les tickets et e-mails résolus ou fermés après un certain temps. L’archivage s’exécute automatiquement. Cela permet également de séparer les demandes actives et archivées. Dans LiveAgent, vous pouvez également archiver toutes vos communications sur les réseaux sociaux sous forme de communication Facebook ou Twitter dans des tickets.

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FAQ

What does archiving mean?

Archiving is the act of moving data to another location in storage for long-term storage. In LiveAgent it is possible to archive resolved or closed tickets and e-mails after a specified time.

What can you archive?

In LiveAgent you can archive resolved or closed tickets and an email after a specified time. In addition, you can archive all communication on social media (e.g. on Facebook and Twitter) via reports.

Does LiveAgent offer the feature of archiving?

LiveAgent has an archive option. Thanks to this, the memory is cleaned on an ongoing basis and the technical support software is optimized. Archiving in LiveAgent is automatic. You also have the option of separating active and archived requests.

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