Attribuer un ticket

Qu’est ce qu’un ticket assigné ?

Le ticket est une communication entre un agent et des clients. Les tickets sont créés sans aucune propriété. Il est nécessaire d’attribuer les tickets au bon représentant client ou au bon service et de modifier manuellement une propriété. Sachez qui est responsable de la résolution des problèmes et des requêtes et évitez tout problème.

Dans LiveAgent, vous pouvez configurer une attribution automatique de tickets à un représentant client après réponse. Personnalisez vos propres critères, règles et conditions dans la configuration et exécutez-le automatiquement.

Attribuer un ticket
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FAQ

What does assignt ticket mean?

Ticket is the main tool for communication between the agent and clients. Assigning a ticket means that the ticket must be assigned to the appropriate agent or department in order to be able to act on it.

How can you assing tickets using LiveAgent?

In LiveAgent, you can assign tickets to the appropriate agent. It can also happen automatically after the agent replies to the client. The owner of a given notification can also be changed.

Is assigning tickets automated?

LiveAgent has the option to assign tickets automatically. This happens when the agent in question replies to the client. You can also customize your own criteria, rules and conditions in the configuration.

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