Modèle de réponse d’Agent

Qu’est ce qu’un modèle de réponse d’Agent ?

Un modèle de réponse d’agent est un outil spécial pour répondre rapidement à un ticket. C’est un excellent moyen de faciliter la tâche de l’équipe de support client et de gagner du temps. Les Agents peuvent simplement arranger et éditer le contenu d’un modèle de réponse d’agent. Le modèle contient les salutations au début et la signature de l’agent à la fin de la réponse. Les agents peuvent personnaliser le modèle pour différentes situations. Ce n’est pas compliqué de créer des modèles dans LiveAgent.

Modèle de réponse d’Agent
<![CDATA[]]>

FAQ

What is an agent reply template?

The agent response template is a tool that enables you to quickly respond to a pending ticket. The template can be adapted to the specific case and situation. At the beginning of the template are greetings addressed to the customer, and at the end of the response are the signature of the agent. With this option, the agent can organize and edit the contents of the agent response template. This functionality makes the work easier and saves time for the customer service team.

How many agent reply templates does LiveAgent provide?

The number of templates depends on how many of them you adapt to your needs. Depending on how many types of templates you need, you can customize this much.

How to find an agent reply templates?

You can find agent response templates in the agent pane under the “Configurations” tab. And then select “Email” and “Agent Email Template”.

Retour au glossaire

Notre site web utilise des cookies. En continuant, nous supposons que vous nous autorisez à utiliser des cookies, comme indiqué dans notre politique de confidentialité et de cookies.

.